Söndag

Idag ska vi bara ta det lugnt, robin har städat lite o så tvättar vi. alexander är jätte jobbig men han sover just nu så vi kollar på film. Sen blir det mat :) Glömde säga grattis igår till dessies pappa , så Grattis :) ! Har  börja fundera på en ny telefon , men vet inte riktigt vad jag vill ha , nån som har ett bra förslag ? Tycker ju om sony ericsson , men kanske är dags för nått nytt. O ett stort tack till min älskling som har städat o fixat massor idag, o även igår fick han hålla på. medans jag var på sjukhuset. funderar på om man ska göra en paj ikväll med vet inte vad för paj jag är sugen på , men blir nog nått gott. nu ska jag fortsätta kolla på film o mysa med älskling:)

Kommentarer
Postat av: dess

han hälsar tacktacktack, och att du ska ge kalle en kram ( alex ) hahahah.!

2010-05-09 @ 15:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0