Tisdag

Nu har jag inte haft tid o skriva på en stund. Har glömt o skriva att  jag o dessie var på hagebycentrum i fredags o gjorde naglarna. Eller hade jag berättat om det? Äsch. Idag ska jag ha idrott som vanligt, så farmor o en kompis till henne kommer hit o har alexander. Han sover i stort sätt hela tiden när dom är här men vaknar han så måste ju någon vara här.Så nu håller jag på o tvättar som vanligt o diskat harjag med gjort , snart ska jag kolla på våra bästa år sen är det dags o åka. Igår blev det lugnt, dessie kom efter skolan . Sen åkte hon hem . När robin kom blev det mat, potatis köttbullar o brunsås o lingonsylt. Sen satte jag robin i arbete , han  fick bada alexander o efter igår är det alltid han som kommer få bada honom , alexander hade jätte roligt. Var kul o se faktist. Här kommer lite bilder , även en på jordgubbsmuffinsarna . Ingen fin bild för glömde ta direkt så fick ta fram ur kylen . Men här kommer den iallafall :)


Mina nya sommarmuffins :)


Leka i tältet är roligt. Synd bara att solen försvan när vi gick ut.


leka med tomt cigarett paket o barnsäker tändere , jätte kul !


Sötnos :)

Plask pappa , titta då. PLASK ! hehe


vatten i ögonen


plaska lite tid då säger pappa , hehe



efter denna bild tänkte alexander att han skulle prova o doppa huvudet i vattnet o han gjorde det mer än en gång , hehe puckot.

see you later !

Kommentarer
Postat av: dessie

Haha vad gulligt=)

Muffinsarna är skitgoda ju, mumsssss

2010-05-25 @ 14:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0