Jag har alltid undrat

Varför man går upp så här tidigt på morgonen, när det är lördag? Tyvärr måste man väl när man har barn. Tror han somna för tidigt igår. Så hade vi hållt honom vaken en stund hade vi nog fortfarande sovit.

Aha, vet jag inte riktigt vad som händer. Vet att jag ska köra farmor o kjella till norsholm, sen ska alexander med dom hem. Så jag får vara barnlediga någonting den här helgen. Har inget planerat än förutom att fortsätta plugga. Så får väl se vad som händer. Kan bli men sista chans att festa lite innan körkortet är klart. Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog inte festa mycket när det är klart sen, vill nog hellre köra. Men man tröttnar väl på det med tillslut.

Tesan sov hos oss inatt. Så nu ligger hon i soffan glor o umgås med alexander medans jag sitter i köket o skriver här. Robin sover fortfarande, dock att han var den första som gick o la sig igår, förutom alexander. Sist somna nog tesan men hon är uppe och hjälper mig<3

Nahe, försöka bli på lite bättre humör. Känner att jag ger upp det här med kärlek. Och alla säger men du har ju honom. Ja det har jag om jag vill, men det vill jag inte. Vi har haft våran tid. För mycket har hänt o det har bara varit bra på sista tiden. Kan inte radera 1,5 år, det enda bra då var att alexander kom. Och kommer aldrig ångra honom, det bästa som hänt mig<3 Så får väl se om man hittar kärlek på nytt. Vill inte stressa men det är jobbigt att vara ensam, vill ha en axel att luta mig emot, känna trygghet. Bara ha någon vid min sida, Så kommer ha mina ögon öppna o vänta på att nån speciell dyket upp.

Nu ska jag umgås med familjen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0