Glad!

Idag är jag på riktigt bra humör, fast det var jag inte i morse. Alexander vakna tydligen inatt o jag har gått upp och hämtat honom men jag minns ingenting. Som en blackout. Jätte skumt. Och robin skulle på möte vid halv 9 så jag tyckte han kunde lämna alexander på dagis. 20 minuter innan alexander skulle vara på dagis säger robin att han inte hinner o jag blir rasande o slänger på mig kläderna o bråkar med alexander för att få på honom sina kläder, Han hatar att ha på sig så mkt kläder när det är kallt. Men han måste ju så det blev att mamma vann igen, som vanligt :)

Känner mig riktigt glad idag, vet inte riktigt varför. Känns som att fler vänner börjar höra av sig o det plingar i min mobil typ hela tiden. Jag blir skit glad av det :) Så hoppas det fortsätt så, blir extra glad när en viss underbar person skriver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0