Grattis farmor!

Idag fyller farmor år o vi ska fira henne med släkt och vänner. Så igår blev det att åka hem till farmor och förbereda inför idag, än är vi inte klara med ska upp dit sen när jag har hämtat alexander så ska vi göra klart det sista.

Sen blir det ladies night, kvällen är lite smått planerad med dessie, evelina o fii med flera :) Kommer bli kanon kul. Länge sen jag var med tjejerna. Så ikväll är temat rockabilly så bara sätta igång sen efter farmor och göra sig klar så börjar vi väl någonstans sen drar vi ut :) Så vill någon nånting ikväll så finns jag på mobilen för hemma lär jag nog inte vara.

Så nu tänkte jag bjuda på en riktig goding o önska alla en bra dag för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0