Kallt kallt kallt

Usch vad kallt det var nu på morgonen. Inge roligt alls att lämna alexander på dagis, och klantig som jag är har jag ju fortfarande alla mina och alexanders kläder uppe hos mamma fast vi bor här igen. Eftersom det är så litet hos mamma. Så alla jag hade till alexander var en tunn tröja o en typ sommar jacka. Fick panik och börja härja med robin o allt innan han drog till jobbet. Men kom på att jag hade en säck med kläder i klädkammaren som jag hade rensat ur från hans garderob o hittade en vinter overall i stl 80. Satt kallas bra. Sen köpte ju farmor skor till honom på maxi för ett tag sen så dom hade vi här, sen halsduk o vantar o mössa. Han frös iallafall inte.

Jag tog fram mina vinter skor idag med. Som jag haft ett par år men fortfarande lite sköna o varma, dock lite slitna. Och sen tycker jag dom är så underbart gulliga så hoppas ingen klagar på mina skor för dom är runt 6 år gamla :P

Igår då, mådde inge bra alls. Låg i soffan uppe hos mamma o kände att jag inte skulle orka hämta alexander på dagis så ringde robin o sa att han fick göra det. Så han ringde till dagis o sa att han hämtar alexander idag istället o lite senare. Sen ringer han o berättar det för mig. Sen ringer han några minuter senare o säger att han inte kan. Jag bara frågade varför. Då får jag svaret - Jag klanta mig med kofoten o drog den i ögonbrynet på mig själv och måste troligen sy. Min första tankte var bara *va f*n *. Jahopp, slängde på mig kläder o gick o hämta alexander o gick upp till vårdcentralen där robin var. Det blir inga stygn men dom tejpa ihop honom ganska bra. Så får hoppas han inte får nått fult ärr där nu bara.

Idag vet jag inte hur det blir med skola och allt, eftersom jag mådde som jag gjorde igår o känner fortfarande att maginfluensan ligger o lurar. Sen är jag på så dåligt humör o kan inte koncentrera mig för 5 öre. Sen vakna alexander två gånger inatt så vi gick upp innan 5 nu på morgonen så jag är ganska trött. Avrundar här så får vi se vad som händer idag.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0