Usch för den här veckan

Sitter hemma nu, men världens j*vla mensvärk. Tog emot att gå och lämna Alexander på dagis idag. Men jag skulle inte klara av att springa efter honom just nu. Klarar knappt av att sitta här vid datorn, så hoppas det blir bättre för jag ska fika med farmor idag och det vill jag inte missa. Tur att dom på dagis har sån förståelse, berättade hur jag mår den här veckan i månaden och dom förstod precis. Hehe.  Sen har halsen börjat dumma sig nu men så blir o dricka massa te så jag kan komma tillbaka till skolan, frisk!

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te o beklaga mig över mitt extremt tråkiga liv!
Eller inte riktigt, fick ett sms igår av en person jag känns sen 1an, som gjorde mig väldigt glad :)


Bye

Kommentarer
Postat av: farmor

Nej inte får du missa fikat med mej. För jag ser också fram mot fikat.

2010-10-20 @ 09:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0