Ännu en dag i skolan

Så, nu var ännu en dag avklarad. Men är riktigt trött idag känner jag. Jag och alexander försov oss i morse och gick inte upp fören klockan var 07 15 . Och han skulle vara på dagis 07 50 . Hade varit bra om vi gått upp en halv timma tidigare men vi han.

Hade bara tre lektioner idag men första lektionen var 1 timme och 20 minuter så det var ganska jobbigt. Och sen höll läraren på att göra mig galen, varje sak jag frågade om skulle han förklara på tavlan. Tänkte hela tiden, behärska dig nu pillan! Till slut kunde jag inte vara tyst , utan det blev.
HALLÅ?! Jag sitter här, du kan visa mig vid vid mitt papper och min karta och inte för hela klassen så dom har svaret sen när dom kommer dit där jag är!
Märktes nog ganska tydligt vilken vecka det är. Men han kom till mitt bord och hjälpte mig och bad om ursäkt och sa att han kommer i fortsättningen att visa mig och inte ha genomgång hela tiden.

Sen blev det historia , och det blev lika roligt som vanligt. Angela är en toppen lärare , hon får alla att skratta och berättar och förklarar på ett så bra sätt.

Efter det engelska, det var bara jag och alexandra på lektionen så blev lungt och trevligt :)

Snart ska jag iväg och hämta alexander , så ska vi gå och handla potatis för idag blir det potatis , fisk och kall sås :)

Nu ska jag spela lite musik o göra mig klar för att hämta honon :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0