Hemma

Sitter hemma nu en sväng innan jag ska hämta alexander på dagis. Dricker lite kaffe o funderar på vad man ska göra för man idag. Skulle egentligen haft idrott nu men har inga skor till det o sen titta jag inte ordentligt på schemat i morse. Ganska nöjd med mig själv idag, fick VG på en svenska uppgift idag igen. Har bara gjort två uppgifter i svenskan men bara VG på mitt papper. Går hur bra som hellst i skolan, skönt att ha orken tillbaka.

Och det funkar jätte bra med alexander på dagis. Förutom att när jag hämta honom i fredags var han lite uppskrapad i ansiktet o röd för nångon äldre unge hade knuffat honom så han hade ramlar o slagit sig i ansiktet. Men det är lätt hänt, det är ju dagis vi pratar om.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, blir väl o käka , så får vi se om vi kanske åker någonstans sen kanske jag bakar en kladdkaka.

Imorgon är det dont drink and drive på skolan. Kommer på sitta i en bil som vänds upp och ned som vi ska försöka ta oss ur. Men det är frivilligt såklart. Synd bara att dom inte börjar lära elever sånt här lite tidigare, vi som kanske hade fått mer information redan i 6an kanske aldrig hade satt oss i bilen o kört fulla. Inte för att alla gör det då men jag gjorde ju det. Men idag har jag mitt lämplighets intyg och kan säga till alla andra är det är j*vligt korkat och oansvarigt o sätta sig i en bil onykter. Men man kanske lär av sina misstag, så ser faktiskt fram emot imorgon.

Nu tänker jag fortsätta med mitt kaffe o kolla runt lite innan det är dags att gå, ha det bäst! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0