Då sitter man här igen

Verkar bli fint väder idag, dock tycker jag det blåser lite för mycket. Men skönt iallafall. I ett par dagar nu har det varit extremt varmt.

I torsdags sov älskade dessie hos mig, vi hade jätte roligt. Något vi måste fortsätta med fast lite offtare <3
Hon skulle göra en hotshot åt mig men glömde kaffet, tack sa jag och så var den slut. Var ju helt okej utan kaffe också men föredrar att det ska vara kaffe i, för tillslut vill inte balans sinnet som en annan vill.
Och vi som vanligt fick ryck och musiken åkte igång sen blev det som vanligt, flum på hög nivå. Hoppas grannarna tyckte det var lika roligt som vi gjorde hehe. Men vi la oss hyffsat tidigt för vi skulle ju upp tidigt. Och alexander sov hos farmor, tack farmor för hjälpen.

Och igår gick vi upp tidigt och drog iväg till skolan. Hann ju med en halv kopp kaffe iallafall :P
Sen satte allt igång inför modevisningen, fick hela håret tupperat och mörk sminkning. Bilder kommer senare. Men  det var en upplevelse jag sent kommer glömma, skulle lätt göra om det men utan tuppering isåfall, eller inte lika mycket isåfall. Var skapligt roligt att borsta ur håret. Säger bara aj aj, jag som är hår öm också.

Sen hemma sen kom robin och hjälpte mig med alexander så jag kunde få duscha och tvätta bort allt smink osv.
Sen blev jag som vanligt sur, så han gick men kom tillbaka med mat :) Sen var humöret bra igen. Några tuggor på en äcklig pasta sallad och en torr macka på hela dagen var nog inte det bästa för humöret och det märktes ju på måendet också när jag innan första visningen trodde jag skulle ramla omkull, kall svettig och hela huvudet snurra. Men det blev bättre sen, och jag hade verkligen jätte roligt.

Nu sitter jag och dricker kaffe och alexander springer omkring och leker, ska ta tag i städningen snart o kl 12 så ska jag tvätta, vilket verkligen behövs.

Avrundar här och så får vi se om jag lägger upp några bilder senare.

Jag vet vad jag vill ha, och jag ska kämpa för att få det.!


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0