Sol och värme :)

Vilken värme det har varit idag! Var jätte skönt på förmiddagen och sen kom solen och då blev det kvaft igen.
Medans Alexander var på dagis passade jag på och bara tog det lugnt. Men när det var en timme kvar tills jag skulle hämta honom så passade jag på och städa lite också. Så nu ser det bra ut igen förutom disken, men den får nog vänta till imorgon. Skulle vilja tvätta golven också men det kan jag också göra imorgon :)

Efter jag hämtat honom på dagis åkte vi till willys och handlade lite. Köpte såna där kritor som man använder ute, gissa om alexander blev glad :) Så vi tog med våra kritor och gick ut och ritade. Utan för porten hos mamma skrev vi ett litet meddelande och hoppades på att hon inte skulle vara påväg hem men det var hon, men lite gulliga var vi allt :)





Efter det gick vi upp till mamma och fixade lite saft sen gick vi ut på gården igen och alexander fick leka lite med dom andra barnen. Nu har vi iallafall ätit mat och ska sätta oss i soffan och ta det lugnt en stund, men här kommer lite mer bilder :)



Tjejerna ville gunga honom :)


Och åka kana :)


Äta glass utanför willys är ju aldrig fel :)


Och den bjuder jag på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0